zondag 25 april 2021

Challenge 2 kleurencombi mededeling

 Hoi,


We zien meer heel weinig deelnemers op onze challengeblog. 

Natuurlijk willen we graag weten waarom, is de opdracht te moelijk? Vragen we teveel? Zijn er nog andere redenen?

Je mag het zeker ons delen.

Maar voor nu hebben we besloten om de opdrachten te vereenvoudigen tot enkel de kleurencombi. 

Tot 09 mei luidt de opdracht van challenge 2 dus alvolgt.

Maak een creatie uit de volgende kleurencombi


De lopende challenge kan je hier vinden


Claudia, Lisbeth en het DT Team

5 opmerkingen:

  1. Hoi Dames .
    Ik heb mijn kaartje al af , maar kan het pas 7 mei plaatsen.
    met bedel.
    Persoonlijk vind ik het niet te moeilijk .
    Succes dames .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De challenges zijn zeker niet te moeilijk, maar de kleuren moet je maar kunne gebruiken op een kaart. Succes er mee.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen moeilijke opgave , net ontdekt jullie site , veel succes
    Fijne weekend Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn leuke challenges, alleen 9 van de 10 keer heb ik niet de gevraagde kleuren, nu ben ik ook geen kei in het combineren van kleuren.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen