donderdag 15 september 2022

winnaar en top 3 challenge 18

  Hoi,



Tijd om de winnaar en top 3 bekent te maken van onze laatste challenge.

Als winnaar is gekozen..............



Onze sponsor: ikzelf en Lisbeth
Je mag onze badge  (zie blog linkerzijde) nemen en contact opnemen met claudiaskaartjes@outlook.com  met als referentie challenge 18 Girlz Rebel challenge - Claudia en Lisbeth
Je hebt tijd tot 25 september om je prijs te claimen.


En onze top 3,  gekozen door DT lid Antje



Proficiat dames, jullie mogen onze bannen (zie linkerzijde) op jullie blog plaatsen.

Hier vind je onze lopende challenge: challenge 19

Tot dan
Claudia, Lisbeth en het DT Team

4 opmerkingen:

  1. WOW! I won. Thank you very much for this beautiful Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congrats to all and thank you so much for including my card as a Top 3! XOX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor het kiezen van mijn babykaartje in de top 3. Proficiat aan de andere dames. grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik deel deze getuigenis met partners die het moeilijk hebben in hun relaties omdat er een blijvende oplossing is. Mijn man verliet mij en onze 2 kinderen voor een andere vrouw voor 3 jaar. Ik probeerde sterk te zijn alleen voor mijn kinderen, maar ik kon de pijn die mijn hart kwelde niet beheersen. Ik was gekwetst en verward. Ik had hulp nodig, dus ik deed wat onderzoek op internet en kwam een ​​website tegen waar ik zag dat Dr. Ediomo, een spreukgebruiker, je kan helpen geliefden terug te krijgen. Ik nam contact met haar op en ze zei een speciaal gebed en spreuken voor mij. Tot mijn verbazing keerde mijn man na 2 dagen terug naar huis. Dus we kwamen bij elkaar en er was zoveel liefde, vreugde en vrede in de familie. U kunt ook contact opnemen met Dr. Ediomo, een krachtige oplossingsassistent
    1) win je ex-vriendje terug
    2) Breng man en vrouw samen
    3) stop met het herhalen van nachtmerries
    4) Kruidengenezing voor HIV en kanker
    5) Krachtige magische ring
    6) geluksbrenger
    7) Obsessies doorbreken
    8) Bevallings- en zwangerschapsproblemen Neem contact met hem op via EMAIL:drediomo77@gmail.com Je kunt ook Whatsapp +2349132180420

    BeantwoordenVerwijderen